Η πρώτη συνεδρία με έναν νέο πελάτη είναι πάντα κρίσιμη. Από αυτά τα 60 λεπτά θα κριθεί αν θα υπάρξει συνεργασία, αν θα δημιουργηθεί σχέση εμπιστοσύνης και αν ο πελάτης θα νιώσει ότι βρήκε τον άνθρωπό του. Πέρα από τις επιστημονικές γνώσεις σου, αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η αίσθηση ασφάλειας και στήριξης που θα του μεταδώσεις.
Δημιούργησε ζεστή ατμόσφαιρα
Από το πρώτο λεπτό ο πελάτης θέλει να νιώσει ότι τον ακούς και ότι ενδιαφέρεσαι πραγματικά. Ένα χαμόγελο, η φιλική γλώσσα του σώματος και η απλή, κατανοητή επικοινωνία είναι το πρώτο βήμα.
Άκου πριν μιλήσεις
Συχνά οι νέοι διαιτολόγοι βιάζονται να δώσουν λύσεις. Στην πρώτη συνεδρία, όμως, προτεραιότητα έχει η ενεργητική ακρόαση. Άφησε τον πελάτη να σου πει την ιστορία του, τις δυσκολίες και τους στόχους του.
Κάνε τον πελάτη συμμέτοχο
Η εμπιστοσύνη χτίζεται όταν ο πελάτης νιώθει ότι έχει ρόλο στη διαδικασία. Ρώτησέ τον ποια αλλαγή θεωρεί πιο εύκολη, τι θα ήθελε να προσπαθήσει πρώτο και ποιο είναι το μεγαλύτερό του εμπόδιο.
Απόφυγε τον βομβαρδισμό πληροφοριών
Η δίαιτα δεν χρειάζεται να είναι “μάθημα πανεπιστημίου”. Μοίρασε τη γνώση σε μικρά βήματα και επικεντρώσου σε 2-3 πρακτικά tips που θα τον βοηθήσουν άμεσα.
Κλείσε με ξεκάθαρο πλάνο
Ο πελάτης πρέπει να φύγει γνωρίζοντας ακριβώς τι έχει να κάνει μέχρι το επόμενο ραντεβού. Αυτό δίνει αίσθηση οργάνωσης και σιγουριάς.
Η εμπιστοσύνη δεν χτίζεται σε μία ώρα, αλλά τα θεμέλια μπαίνουν από την πρώτη στιγμή. Στο Nutrinest δουλεύουμε πάνω σε αυτά τα soft skills γιατί ξέρουμε ότι χωρίς αυτά, ακόμη και οι καλύτερες γνώσεις μπορεί να μείνουν αναξιοποίητες.