Η καθημερινότητα ενός διαιτολόγου είναι γεμάτη συνεδρίες, γραφειοκρατία, προετοιμασία υλικού και… ατελείωτες σημειώσεις. Πολλές φορές χανόμαστε στη ρουτίνα και ξεχνάμε ότι μικρές αλλαγές μπορούν να μας γλιτώσουν ώρες και να κάνουν τη δουλειά μας πιο αποδοτική.
Ακολουθούν 5 “μικρά μυστικά” που έχουν κάνει τη διαφορά σε πολλούς συναδέλφους:
- Πρότυπες Φόρμες
Η οργάνωση ξεκινάει από την πληροφορία. Μια ολοκληρωμένη φόρμα αξιολόγησης σε γλιτώνει από ερωτήσεις της στιγμής και κάνει τον πελάτη να νιώσει εμπιστοσύνη.
- Mini-templates για Συνεδρίες
Αν έχεις βασικές δομές (π.χ. flow για πρώτη συνεδρία, flow για follow-up), κερδίζεις χρόνο και μπορείς να εστιάσεις στη συζήτηση.
- Οπτικοποίηση για τον Πελάτη
Infographics ή μικρά διαγράμματα που εξηγούν ομάδες τροφίμων κάνουν τον πελάτη να κατανοεί αμέσως αυτά που του λες. Η απλότητα είναι κλειδί.
- Checklists για Καθημερινές Συνήθειες
Ένα checklist με μικρά βήματα βοηθά τον πελάτη να παρακολουθεί την πρόοδο και να αισθάνεται επιτυχία κάθε εβδομάδα.
- Προσωπικό “Vault” Υλικού
Ένα οργανωμένο αρχείο με όλα σου τα εργαλεία (φόρμες, πίνακες, γραφήματα) είναι ο καλύτερος φίλος σου. Δεν χρειάζεται να ξεκινάς από την αρχή κάθε φορά.
Στο Nutrinest πιστεύουμε ότι η επαγγελματική εξέλιξη ξεκινά από την καθημερινή διευκόλυνση. Δεν είναι θέμα να δουλεύεις περισσότερο, αλλά πιο έξυπνα. Γι’ αυτό δημιουργούμε packs και υλικά που σε στηρίζουν ώστε να έχεις περισσότερο χρόνο για το ουσιαστικό: τον πελάτη σου.